piątek, 2 stycznia 2015

Oto blog. W końcu.
W teorii ma być o książkach dziecięcych, komiks, beletrystyka, książki obrazkowe, czasem może jakaś gra planszowa, ogólnie wszystko, co podchodzi pod moje własne dzieci. To będzie subiektywne. Czytam dzieciom to, co mi się podoba. O tym opowiadam. A ja lubię fantastykę, absurdalny humor, czasem trochę grozy, lubię książki zmuszające do myślenia, i lubię fakty. A nie lubię książek tłumaczonych translatorem i ilustrowanych disneyem, nie lubię dopasowywania do wzorców, nie lubię grzeczności i książek, których celem jest edukowanie dzieci jak mają się zachowywać.


Czyli zapraszam do bloga o książkach dla niegrzecznych dzieci. Czytamy co lubimy i nie przejmujemy się tym, że ktoś może mieć inne zdanie.

1 komentarz:

  1. Cieszę się, że Ania L. pokazała mi Twojego bloga :) Coś dla niegrzecznych dzieci, to akurat to, co mnie jako mamę interesuje :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń